مدل چرخشی یادگیری خودتنظیمی و آگاهی فراشناختی استراتژی‌های گرامر زبان انگلیسی / زبان آموزان ایرانی

رویا صفری؛ دکتر فرید قائمی؛ دکتر مسعود سیری

دوره 10، شماره 2 ، آذر 1401، ، صفحه 117-144

https://doi.org/10.22049/jalda.2022.27949.1448

چکیده
  به نظر می­رسد آگاهی از فرایندهای یادگیری، بدون تداخل  رفتاری، احساسی، شناختی و فراشناختی و محیطی زبان­آموزان در فرایند یادگیری که منجر به یادگیری و برنامه­ریزی با کیفیت بالا می­شود، امکان­پذیر نیست (کروس و گوتز، 2008) .بنابراین روش ترکیبی این مطالعه جهت بررسی تاثیر مدلهای یادگیری خودتنظیمی (­مدل چرخه­ای به انضمام تنظیم ...  بیشتر